Vacature Adviseur Vergunningverlening APV

Adviseur Vergunningverlening APV in Middelharnis

Logo Gemeente Goeree Overflakkee

Adviseur Vergunningverlening APV

  • HBO-niveau
  • 29 uur per week
  • Schaal 10 (maximaal € 5.247,-) bij een volledig dienstverband (36 uur)
  • Sluitingstermijn tot en met 14 januari 2024
  • Het team Veiligheid en Handhaving

Gemeente Goeree-Overflakkee is op zoek naar een Adviseur Vergunningverlening APV. Kent geen enkele vergunning geheimen voor jou? Weet je moeiteloos samen te werken met allerlei verschillende organisaties? En werk je maar al te graag dagelijks voor evenementen en ondernemers? Dan hebben wij dé perfecte baan beschikbaar!

Wat ga je doen?

Als Adviseur Vergunningverlening APV ben je het grootste gedeelte van je werk bezig met het verlenen van vergunningen voor evenementen en bijzondere wetgeving. Er wordt van je verwacht dat je binnen de wettelijke termijnen complexe vergunningen op een juiste wijze opstelt. Zo ben je verantwoordelijk voor het adviseren, beoordelen en afgeven van vergunningen op het gebied van de APV, evenementen, Bijzondere Wetten en de Alcoholwet. Je werkt zeer actief en nauw samen met directe collega's, de burgemeester én samenwerkingspartners.

Vergunningen zullen steeds anders zijn omdat je aan veelzijdige en uitdagende projecten gaat werken. Als gemeente zijn wij verantwoordelijk voor het verlenen van vergunningen voor evenementen, groot en klein. Zo werk je actief aan het vergunnen van bijvoorbeeld muziek evenementen (o.a. Flakkeese Dagen, Oranje Pop) en allerlei sportieve evenementen, kermissen en braderieën. Ook ga je aan de slag met een vergunning voor een nieuw café op de hoek van de straat. Super afwisselend en enorm belangrijk!
Werkzaamheden die je onder andere zal verrichten tijdens je nieuwe baan:

  • Je bezoekt de aanvragers om in gesprek te gaan over hun vergunning;
  • Het opstellen van dossiers, die voldoen aan alle kwaliteitsnormen;
  • Adviseren over het nemen van besluiten over de verlening van vergunningen en het afhandelen van de aanvragen;
  • Functioneren als vraagbaak voor collega's;
  • Dankzij jouw ervaring en kennis pak jij de verantwoordelijkheid en overzicht over complexe dossiers maar al te graag op;
  • Contact en nauwe samenwerking met in- en externe partijen. Denk aan gemeentelijke diensten, politie en brandweer. Vanuit de gemeente ben je vertegenwoordiger.

Enerzijds verzorg je, als Adviseur Vergunningverlening APV, dat alles schriftelijk tot in de puntjes is geregeld. Anderzijds ben je als vraagbaak én contactpersoon het gezicht van onze gemeente op het gebied van vergunningverlening. Een ideale combinatie voor jou?

Hoe is het om bij de gemeente Goeree-Overflakkee te werken?

Je werkt in een organisatie met korte lijnen. We weten elkaar te vinden en we helpen elkaar. In onze organisatie is ruimte om jezelf te ontwikkelen. Als professional en als mens. Wij vinden balans tussen werk en privé belangrijk. Daarom heb je in veel functies de mogelijkheid om werk en privé op elkaar af te stemmen. Op kantoor ontmoet je collega's en zoek je actief de verbinding. Thuis kun je in alle rust werken. En heb je de ruimte om tussendoor een boodschap te doen of te sporten.

Wij dragen bij aan jouw vitaliteit. Dit doen wij door je onder andere te voorzien in een Arbo verantwoorde thuiswerkplek, inclusief laptop en telefoon. Wij vertrouwen erop dat je jouw werk goed afrondt. Je houdt hierbij rekening met onze inwoners, samenwerkingspartners, bestuur en/of collega's. Daar hoeven wij geen werktijden voor af te stemmen. Dat kun jij prima zelf! Bij ons kan iedereen zichzelf zijn. Waar mensen met een verschillende achtergrond samenwerken, ontstaan nieuwe inzichten. Vanuit die gedachte is iedere medewerker welkom.

Wat vragen wij?

  • Een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van Rechten of gerelateerd;
  • Aantoonbare werkervaring in de wereld van vergunningverlening;
  • Kennis van de gemeentelijke organisatie, haar interne beleid, regels en procedures en nieuwe ontwikkelingen;
  • In staat om collega's te inspireren, mee te nemen en informeren;
  • Je bent een enthousiaste, proactieve en klantgerichte collega met een frisse blik, die beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke communicatie.

Wat bieden wij?

  • De functie is gewaardeerd in schaal 10. Dit betekent maximaal € 5.247,- per maand bij een volledig dienstverband (36 uur per week). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring, daarbij kan een aanloopschaal van toepassing zijn.
  • Naast salaris krijg je iedere maand een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.
  • Wij vergoeden € 0,21 per kilometer met een maximum van 70 kilometer enkele reis. Je krijgt bij ons een thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,- netto per dag voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
  • Je krijgt 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. In het recent gehouden geluksonderzoek geven de medewerkers een score van 7.3 voor werkgeluk.
  • Je bent verzekerd van je pensioen tegen een zo'n laag mogelijke premie bij pensioenfonds ABP. De beleggingen van dit pensioenfonds dragen bij aan een duurzame wereld.
  • Je kunt met korting een zorgverzekering afsluiten bij CZ, IZA of Menzis. Daarnaast ontvang je jaarlijks een tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering. Ook als je niet deelneemt aan onze collectieve verzekering.

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met , Teamleider Veiligheid & Handhaving.
Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jelte van Schelven, Beleidsadviseur HRM.
Beide zijn bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187.

Solliciteren!

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nog beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren! Mail je schriftelijke motivatie, in combinatie met een actueel CV, naar: .



Functie:adviseur vergunningverlening apv
Startdatum:30-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:5247 – 5247
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Goeree-Overflakkee via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Middelharniskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de middelharniskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Middelharnis
  2. Adviseur Vergunningverlening APV Gemeente Goeree-Overflakkee 30-12-2023

Bekijk ook andere vacatures