Vacature Senior Adviseur Documentair Informatiemanagement

Senior Adviseur Documentair Informatiemanagement in Middelharnis

Logo Gemeente Goeree Overflakkee

  1. Senior Adviseur Documentair Informatiemanagement (DIM)

  • Hbo-niveau
  • 36 uur per week
  • Schaal 9 (maximaal € 4.752,-) bij een volledig dienstverband (36 uur)
  • Het team Informatievoorziening

Gemeente Goeree-Overflakkee is op zoek naar een Senior Adviseur Documentair Informatiemanagement (DIM). Werk je, samen met andere teams, maar al te graag aan dienstverlening, digitalisering en beheer van informatie? Ben je digitaal vaardig en kan je processen optimaal inrichten? Dan zien we jou graag als versterking voor ons DIM-team!

Wat ga je doen?

Als Senior Adviseur Documentair Informatiemanagement ben je een onmisbare schakel in onze organisatie. De gemeente biedt onze inwoners op allerlei manieren haar diensten en producten aan. Bij alle manieren van informatieverstrekking is het DIM-team betrokken. Zij zijn verantwoordelijk, samen met andere teams, voor het zo optimaal mogelijk verwerken van alle aanvragen en processen. Dit zorgt er mede voor dat inwoners gemakkelijk en soepel hun zaken kunnen regelen bij onze gemeente en collega's hun werk kunnen uitvoeren.
Werkzaamheden die je onder andere zal verrichten tijdens je nieuwe baan:

  • Het zo toegankelijk mogelijk maken en houden van al onze (digitale) informatie;
  • Samenwerken met allerlei collega's bij de uitvoering van verschillende projecten;
  • Adviseren en ondersteunen bij vraagstukken over digitalisering en archivering;
  • Vragen en kansen vanuit gebruikers omzetten naar verbeteringen en oplossingen in onze informatiebehoefte;
  • Het onderhouden van het Document Structuur Plan (DSP);
  • Verantwoordelijkheid en uitvoering van het tijdig vernietigen en overbrengen van informatie uit diverse systemen;
  • Wet- en regelgeving kennen en vanuit jouw vakgebied vertalen naar lokaal beleid.

Jij, als Senior Adviseur Documentair Informatiemanagement, brengt je kennis en ervaring mee. Hierdoor ben je in staat om continu de processen onder de loep te nemen en te verbeteren. Zo weet jij uitstekend de vertaalslag te maken met digitalisering én dienstverlening. Je bent vraagbaak en specialist op dit gebied, waardoor jij collega's helpt waar nodig. Dankzij jou wordt onze digitale dienstverlening nóg beter!

Hoe is het om bij de gemeente Goeree-Overflakkee te werken?

Je werkt in een organisatie met korte lijnen. We weten elkaar te vinden en we helpen elkaar. In onze organisatie is ruimte om jezelf te ontwikkelen. Als professional en als mens. Wij vinden balans tussen werk en privé belangrijk. Daarom heb je in veel functies de mogelijkheid om werk en privé op elkaar af te stemmen. Op kantoor ontmoet je collega's en zoek je actief de verbinding. Thuis kun je in alle rust werken. En heb je de ruimte om tussendoor een boodschap te doen of te sporten.

Wij dragen bij aan jouw vitaliteit. Dit doen wij door je onder andere te voorzien in een Arbo verantwoorde thuiswerkplek, inclusief laptop en telefoon. Wij vertrouwen erop dat je jouw werk goed afrondt. Je houdt hierbij rekening met onze inwoners, samenwerkingspartners, bestuur en/of collega's. Daar hoeven wij geen werktijden voor af te stemmen. Dat kun jij prima zelf! Bij ons kan iedereen zichzelf zijn. Waar mensen met een verschillende achtergrond samenwerken, ontstaan nieuwe inzichten. Vanuit die gedachte is iedere medewerker welkom.

Wat vragen wij?

  • Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van Informatievoorziening, ICT, Bedrijfskunde of gerelateerd;
  • Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie. Kennis van SOD, recordmanagement en selectielijst zijn daarbij een pré;
  • Ervaring in het optimaliseren van processen én kwalitatief gebruiken van informatiemanagement;
  • Iemand met een flinke dosis verantwoordelijkheid, doel- en resultaatgerichtheid;
  • Een nieuwe collega die gemakkelijk samenwerkt, maar tegelijkertijd ook zelfstandig alle werkzaamheden in goede banen kan leiden.

Wat bieden wij?

  • De functie is gewaardeerd in schaal 9. Dit betekent maximaal € 4.752,- per maand bij een volledig dienstverband (36 uur per week). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring, daarbij kan een aanloopschaal van toepassing zijn.
  • Naast salaris krijg je iedere maand een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.
  • Wij vergoeden € 0,23 per kilometer met een maximum van 70 kilometer enkele reis. Je krijgt bij ons een thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,- netto per dag voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
  • Je krijgt 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. In het recent gehouden geluksonderzoek geven de medewerkers een score van 7.3 voor werkgeluk.
  • Je bent verzekerd van je pensioen tegen een zo'n laag mogelijke premie bij pensioenfonds ABP. De beleggingen van dit pensioenfonds dragen bij aan een duurzame wereld.
  • Je kunt met korting een zorgverzekering afsluiten bij CZ, IZA of Menzis. Daarnaast ontvang je jaarlijks een tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering. Ook als je niet deelneemt aan onze collectieve verzekering .

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met , .
Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jelte van Schelven, Beleidsadviseur HRM.
Beiden zijn bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187.

Solliciteren

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nog beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren! Mail je schriftelijke motivatie, in combinatie met een actueel CV, naar: .



Functie:adviseur documentair informatiemanagement
Startdatum:24-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4752 – 4752
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Goeree-Overflakkee via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Middelharniskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de middelharniskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Middelharnis
  2. Senior Adviseur Documentair Informatiemanagement Gemeente Goeree-Overflakkee 24-02-2024

Bekijk ook andere vacatures