Vacature Administratief medewerker bedrijfsvoering

Administratief medewerker bedrijfsvoering in Hellevoetsluis

Functieomschrijving

Voor gemeente Voorne aan Zee zijn wij op zoek naar een administratief medewerker bedrijfsvoering! Heb jij ruime administratieve ervaring en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is dit wellicht de vacature voor jou!

wat bieden wij jou
  • Salarisschaal 7 (€ 17,09 tot € 24,26 per uur)
  • Tijdelijke functie tot eind december
  • Hellevoetsluis
  • Werken bij gemeente Voorne aan Zee
  • ca 16 uur per week
  • Leuk team
wie ben jij

Voor deze functie zoeken we een kandidaat met specifieke kwalificaties en vaardigheden die essentieel zijn voor het succesvol uitvoeren van de rol. Je hebt een praktische instelling en kunt goed samenwerken binnen een gemeentelijke organisatie. Hieronder staan de functie-eisen opgesomd.

  • Mbo werk- en denkniveau.
  • Doortastend en nauwkeurig.
  • Communicatief vaardig en een echte dienstverlener.
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke functie
  • Gemeente ervaring
  • Je kunt je vinden in de werkwaarden van Voorne aan Zee: verbindend, veerkrachtig en persoonlijk.
wat ga je doen

Als administratief medewerker ondersteun je je collega’s van bedrijfsvoering door ‘achter de schermen’ een breed scala aan taken uit te voeren. Hierdoor kunnen zij zich volledig concentreren op hun kernactiviteiten. Hieronder vind je een overzicht van de diverse werkzaamheden die je zult uitvoeren.

  • Op tijd verdelen van de post
  • Verzorgen van kwalitatief goede brieven
  • Boeken van facturen
  • Coördinatie van klachten vanuit de klachtenlijn van juridische zaken
  • Voorselectie van klachten, zorgen dat klachten bij de juiste persoon terechtkomen
  • Meelezen met klachtenbrieven.
waar ga je werken

Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar ongeveer 72.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen worden serieus genomen.

We zijn trots op onze dorpen, wijken, natuur, veerkracht en historie. We zoeken verbinding, werken graag samen vanuit gelijkwaardigheid en vinden vertrouwen in elkaar belangrijk. In Voorne aan Zee wachten we niet af. We kijken met een andere bril en zien dus vaak meer mogelijkheden. We zijn actief, daadkrachtig en hebben het besef dat we sterk zijn.

  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Flexibele werktijden
  • 13e maand / eindejaarsuitkering
  • Goede werksfeer
  • Part time functie
sollicitatie

Heb jij interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct en motiveer waarom jij dé geschikte kandidaat bent.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker belastingen
Startdatum:07-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:24 – 24
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via wessel.zlobinski@nl.randstad.com of 658828191. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Middelharniskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de middelharniskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures middelharnis
  2. Administratief medewerker bedrijfsvoering Randstad 07-06-2024

Bekijk ook andere vacatures